Monday 25 December 2017

Mark my words...





4 tahun lalu aku pernah mention sesuatu!
And now benda tu dah berlaku...baru je
Means apa yg aku rasa dan katakan dulu tu betul..
.


Banyak sbnrnya...
Aku dah lama fikir..4 5 tahun dulu..
And baru skarang org sedar dan nampak..
Baru skarang nak implement..
And orang baru nak berbual pasal hal tu



Kenapa dulu abaikan apa aku cakap?
Sebab dorang underestimate pendapat orang..
Sebab aku bukan siapa2...



Aku tak kata aku bagus..
Tp sesetengah orang Tuhan bagi kelebihan2 
tertentu... dan kekurangan tertentu jgk..



Mcm bebaru ni..
Ada la isu pasal perlu membuat pilihan..
Aku dah bg pendapat aku...
Tp org tu mmg tak x nak dgr..
Aku biar je.. dah dia tak nak dgr..
Dia buat ikut idea dia..
Dan hasilnya... tak ada quality!! 



Sedih!!!


Boleh tak lain kali ..
Tolong ambil kira pendapat orang..



Aku ada pengalaman pasal hal2 mcm tu..
Aku tahu la... tp nak buat mcm mana
dia tak nak dengar...



Aku senang je.. kalau aku tak tahu..,
aku akan kata aku tak tahu.. aku tak akan buat2 tahu..
Aku hanya cakap pada benda yang aku tahu je..



Tp kadang2 kalau selalu sgt org reject pendapat kita,
even kita tahu pun.. kita akan jadi malas 
nak cakap.apa2.. Sebab dah tahu perangai 
dorang yang mmg tak bleh dgr pendapat org..



Jgn underestimate aku..
Kalau x bleh terima pun
cari la sesuatu yg positif dulu
sebelum nak reject mentah2 ..

























No comments:

Post a Comment