Sunday 31 December 2017

Page 365 - Part 1





Esok dah new year . 
Hari ni hari terakhir utk tahun 2017
Dan hari ni aku dah kena balik bertugas
Dan hari ni jgk birthday aku..



Alhamdulillah..
Masih bernyawa hingga hari ini.
Walaupun hari ni birthday aku
Tapi aku rasa my mom yg patut di celebrate!
Sebab pada tarikh ini, dia yang
bertarung nyawa melahirkan aku 
ke dunia ini ... thanks to my mum!
Terima kasih yg tak terhingga..
Hari ini sebenarnya hari untuk dia..
Aku ni.. takde pape pun ...


Moga dia diberikan kesihatan yg baik
Murah rezeki dan terus kuat ... 
Amiiin ...


——————————


Best ke lahir 31 December ni? 
Sehari lagi nak new year.
Tarikh ni mmg unik...



Tp orang akan lupa dgn cepat
Sebab org lebih teruja nak celebrate new year..
Takpe la.. hahaha


Oh btw aku tak nak cerita 
pasal 2018 ..  its just a number..
Aku akan menjalani hidup
dan tugas2 seharian seperti biasa.
Itu je yang aku nak cakap pasal 2018


Nak kata ada azam bagai...
Tak ada!
Semua tetap seperti biasa
Sebab hari2 aku berazam..
bukan masa new year je..



Anyway.. hari ni bangun pagi
Tgk mesej.. thanks fav people yg wish..❤️
happy.. bukak2 whatsapps
Ada nama dorang semua ...😘
Thanks atas ingatan..
Aku tak mengharapkan apa2
Ingatan tu lagi penting dari segala2nya..




Okay korang rasa apa enotion aku 
masa tulis ni.... nangis dowhh
Serious !!! 



Nanti la cerita2 lagi
Skarang dah 6.38AM
Aku nak bersiap2...
Kul 8 nak balik dah..
Nak mandi.. pastu kul 8 dah kena gerak
Kul 11 centu aku dah dkt tempat keje
Bz kemas rumah lagi...


Petang or malam nanti baru free balik
Lepas habis mengemas..
Maklum lah rumah kat sana
lama kena tinggal..
Berhabuk.. and banyak sarang burung
Confirm!!! 







































No comments:

Post a Comment