Tuesday 26 December 2017

Ngantok



Sakit kepala...
Mata aku pressure gilaaaa
Sebab baru tido lepas subuh tadi..
Penangan coffee..


Mujur ada geng belum tido jgk
And terhibur baca twit korang..






Nasib baik korang ada..
So, sama2 la kita berhuhuhuhu .. :)



Ramai tak bleh tido sebab coffee,
Overthinking, study, tgk movie, dan
dah tido lama siang tadi..


overthinking ni tak dpt nak elak..
even kita kata tak nak overthinking pun
ada masa nya kita kena fikir jgk
fikir dan cari solution pada
perkara yg kita fikirkan tu..


Overthinking menyebabkan depress..
Berpada2 lah ... 


Aku pun bersyukur..
sebab ada strangers mcm korang
even tak kenal aku personally..,
sometimes korang lagi bagus
bg semangat berbanding org yg
kenal aku lagi lama...


Thanks uolsss







Skarang ni dah 1.30pm
Aku ngantok.. and sakit pewut..
Dah 2 hari sakit pewut ni..
ades...


Kbye.. masa utk pulang..




No comments:

Post a Comment