Tuesday 19 December 2017

My Coffee Prince vs Syurga Yang Kedua









Malam td aku tgk habis dah semua episod
My Coffee Prince utk minggu ni...
Sampai kul 2pagi ...


Astro Go kan dah upload awal..
Aku suka citer ni..
Sebab tu excited nak tgk cepat
berbanding tgk TV..dah la banyak iklan 



Pastu petang semalam aku baru layan
SYURGA YANG KEDUA ...
yang Fasha Sanda berlakon tu
Citer ni ditayangkan di Astro Prima
kul 6ptg..


First impression aku tgk ep5 terus ni,
Citer tu agak berat.. stress la tgk!!
Aku x brapa suka cerita yg terlalu berat
dengan masalah mcm tu..


Lepas tu..
Aku try la tgk ep1 dkt Astro Go
nak tahu cerita dia dari awal..
Oh masa tgk Ep1 ni.. ada lagu 
Mungkin Kamu (lagu Sissy Imann) 
tp sekejap je.. hurm..





Bila tgk Ep1.. aku tak teruja nak tgk Ep2
Tak mcm masa tgk My Coffee Prince!
Kalau aku ada masa nanti baru aku 
tgk Episod 2 ...  


Zarul Umbrella tak sesuai pegang watak hero
dalam cerita ni.. aku rasa kekok tgk dia
berlakon dgn Elizad dan Fasha Sanda..
Heroin dah ngammm..  Hero je..


Tu je aku nak bagi tahu








No comments:

Post a Comment