Tuesday 26 December 2017

Apps Terbaik untuk Blog


Untuk korang yang cari apps utk blog

Ni aku share 2 apps yg aku guna..

Satu aku guna dkt phone

Satu lagi dkt ipad




2-2 apps yg perlu dibeli. Tp tak mahal...

Sebab lepas korang dah ada apps tu..senang terus buat keje

Dulu blogger ada apps dia sendiri..free je.

Lepas tu dah tak ada..so kena pandai la cari apps yg sesuai..

Ada je apps lain yg free tp banyak iklan la...tak selesa..

Dapatkan yg berbayar baru bebas dari iklan yg ntah apa2

Nak guna browser kalau dkt phone mcm lambat dan leceh

Lainlah kalau guna laptop

2-2 apps ni ada kelebihan dia...

2-2 senang digunakan...

BlogTouch Pro dah lama aku guna.. mmg senang..

Apps For Blogger tu pulak aku baru guna utk ipad

Senang jugak la... 


Tapi aku BlogTouch Pro highly recommended !!

Harga apps ni RM19.90 di Apple Store



Screenshot atas ni utk BlogTouch Pro




Apps for Blogger tu pulak RM12.90 je..

Screenshot kat bawah ni pulak utk Apps For Blogger tu





Selamat mencuba..

Oh btw apps ni utk yg dah ada blog je..

If korang baru nak buat blog.. guna laptop dulu

utk edit layout semua..bila dah dpt Theme dan layout

yg korang suka.., dah boleh la dapatkan apps

utk memudahkan keje blogging korang... 




Aku guna laptop bila nak edit theme atau layout

atau nak tambah gadget kat tepi tu je..


No comments:

Post a Comment