Wednesday 13 December 2017

Malam...



Sebelum tido memang jari rasa nak menjerit je


Sebenarnya tahan sakit ni..
Demam mcm dah okay..
Ni ulser plak .. sakit gila dlm mulut..
Berdenyut2 je rasa..


Rindunya.... (eh tetiba)
Tp aku hanya akan sebut dlm doa je
Benda di luar kawalan kita
biar Allah yang atur..


Dalam doa aku..
Selain utk aku dan family aku..
Aku sebut jgk nama orang2 yg aku sayang
Yg aku anggap penting..
Tak selalu dpt jumpa.., tak semestinya aku lupa..


Aku tak lupa..
Malah sentiasa ingat utk doakan dorang
Dah menjadi rutin ...
Aku harap nama aku pun disebut dlm doa
dorang ... tp tak rasa pun dorang doakan aku
Aku bukan siapa2...



Okay lah.. goodnite... 
sakit betul ulser ni :( 
Tahap sakit dia rasa mcm nak menjerit
Sini baru lepas hujan..


And aku baru lepas layan
My Coffee Prince dkt Astro GO
habis sampai ep12 utk minggu ni
Kalau kat TV baru ep 10 hari ni..
Kelebihan Astro Go... boleh tgk 
lebih awal...


Aku punya data kan 60GB
Memang tak merugikan tgk drama
secara online 😂😂😂


Jom tido awal dan bangun awal..
Aku tido silent phone ..
Sebab aku nak tido dgn sempurna..
Sebelum ni aku x silent kan..
Kalau orang mesej tgh malam pun
aku reply...kalau aku sedar la..










No comments:

Post a Comment